maandag 18 juni 2012

monday again...

Daar was ik weer.
Niets aan de hand. Het gaat kuist wel heel goed. En dat betekende vooral: veel doen!
Ik ruimde op, sopte dingen, schilderde muren, deed een dagje Ikea en nog van alles.
Maar vandaag, vandaag heb ik een lange dag de tijd om van alles te doen.
Dus wat doe je dan? Eerst allemaal blogjes lezen en nieuwe blogjes ontdekken.
En dan een lijstje maken met alle dingen die ik vandaag ook nog wil doen. Wat dan niet zo heel veel is. Ik wil vandaag graag de was doen, de muur helemaal voor de eerste keer geschilderd hebben en bedenken wat we deze week allemaal gaan eten.
Komende 2 of 3 weken ga ik hard bezig met het afmaken van de kamer voor ons beebje. Ik kocht bij de Ikea een simpele lampenkap en een  paar knalgroene gordijnen. De kap wil ik graag voorzien van gezellige beestjes en de gordijnen moeten ingekort worden. Dat lijken me prima werkjes voor een weekje zonder Kleine Vent. Kan ik zonder problemen de hele eettafel in beslag nemen.

Van meer zon word ik toch meer creatief. Ik heb echt allerlei ideeen, maar er moet eerst wat afgemaakt worden, voordat ik aan iets nieuws begin. Zo liggen er nog 2 dekentjes die afgehaakt moeten worden (1 al halverwege en genoeg tijd nog wel), een olifantje dat nog in elkaar gezet moet worden en een ninja to be voor Kleine Vent. Als het weer een beetje lukt, maak ik er nog wel meer. In allerlei variaties. Het zijn zulke leuke poppetjes. Daar valt vast wel van alles mee te maken.
Gelukkig bijna allemaal op de bank projectjes. Dat is op het moment nog altijd wel handig. Ik heb toch meer momentjes op de bank nodig verspreid over de dag. Op het moment is het haken van 1 van de dekentjes favoriet. Gewoon rechttoe rechtaan. De heftige kleurtjes doen de rest al, dus iets heel ingewikkelds wilde ik er niet van maken. En inmiddels al over de helft, dus het schiet nog lekker op ook. Hopelijk lukt het om die ook binnen een week of 2/3 af te maken. Dan kan ik in de zomervakantie dingen afmaken en nieuwe dingen beginnen. Hopelijk ook eens wat leuke plaatjes met dingen die klaar zijn....

1 opmerking:

  1. Gelukkig ben je weer "boven water"! Succes met al je projectjes...

    BeantwoordenVerwijderen