maandag 2 juli 2012

erg rustige maandag

Eindelijk wordt het een beetje mooi weer. Uitermate goed voor het humeur.
Gisteren Kleine Vent naar zomerkamp gebracht en dus vandaag (en de rest van de week) een leeg huis. Van mensen dan, want de kamer van Kleine Vent en de hal staan half vol met spullen uit de toekomstige beebjes kamer. Die er overigens nu wel een stuk meer als kamer uitziet en minder als rommelhok. De muren zijn eindelijk allemaal netjes geverfd en de vloer ligt er in. Nog wat plintjes en dan is dat klaar. Dus vandaag ga ik druk bezig met het maken van de gordijnen. Deze week nog wat steuntjes halen en dan kunnen ze ook opgehangen worden. En met tijd zat deze week, ga ik proberen ook wat andere dingen op de muur te krijgen, die nu nog in mijn hoofd zitten.

Ik heb weer bergen ideeën. En hopelijk krijg ik het voor elkaar om een heleboel projectjes af te ronden die er nog liggen deze week. Dan kan ik weer aan iets nieuws beginnen. Ik heb ideeën voor een hele berg kleine projectjes. Vooral voor Het Schaap.
Overigens is de website van Het Paarse Schaap op het moment offline en uit de lucht. Er wordt nog hard gewerkt aan de nieuwe website. Waarschijnlijk komt de site na de zomer weer online en behalve helemaal vernieuwd, ook voorzien van allerlei nieuwe items die ik nog niet online gezet had en die ik nog ga maken.

1 opmerking: