zondag 15 juli 2012

Het lijkt erop dat het vandaag beter weer wordt dan gisteren. Ik hoop het wel, want er is nog een deur die afgeschuurd moet worden. Die moet dan naar buiten. Als dat namelijk lukt, dan kan ik de deur ook hetzelfde verfbadje geven als het deurkozijn en de drempel.
Ik had gisteren het idee dat ik niet erg actief was geweest, niet veel had gedaan. En omdat ik dat geen fijn idee vind (omdat er nog van alles moet gebeuren) ging ik bedenken wat ik dan allemaal wel gedaan had. En gelukkig: het viel best mee. Ik maakte 3 dingen af voor in de nieuwe shop van Het Schaap, voorzag het kozijn van een eerste laklaagje, las mijn boek uit, ging op zoek naar de tafel onder de rotzooi (en gevonden), tekende de plaatjes op de lampenkap af (nu nog schilderen) en ik huppelde over het net, voor bergen inspiratie. Wat ik vandaag weer een stukje in de praktijk ga brengen.

2 opmerkingen: