zondag 8 juli 2012

Hier was het wat stil de afgelopen tijd.
In huis dan totaal weer niet. Niet qua geluid. Dat was juist wel heel rustig. Kleine Vent een weekje op zomerkamp en dus de hele week niet thuis. Blijft toch stukken rustiger.
Maar er is enorm hard gewerkt aan de kamer voor ons beebje. De vloer is klaar, de kamerdeur ligt er uit en is half geschuurd (foto komt. Echt super psychedelisch zicht nu) Ik maakte een schildering op de muur en er is een heleboel opgeruimd. Ook haakte ik een heleboel. Weer verder aan een dekentje en ik maakte een paar armbanden.
Het is allemaal best opgeschoten afgelopen week. Nu nog de kunst om een beetje zo door te gaan. Er is nog best wel wat te doen in huis. Dus vandaag gewoon weer verder.
Komende week op zoek naar een passende kleur draad voor de gordijnen, zodat ik ze kan afmaken. Dan kunnen ze ook opgehangen worden.
Ondertussen moet ik ook echt een beetje ophouden met allerlei blogjes lezen. Ik kom zoveel leuke dingen tegen, die ik ook nog wel eens zou willen proberen. Daarvoor zit er gewoon niet genoeg tijd in een dag voorlopig. Eerst andere dingen afmaken....

3 opmerkingen:

  1. Prioriteiten stellen blijft lastig soms ;)

    Ken dat, van teveel leuke dingen op het web ;)

    Je bent wel vlijtig voor een zwangere! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel herkenbaar! Aan de ene kant inspireren de blogjes, maar aan de andere kant moet je er niet te lang blijven hangen, want dan heb je geen tijd meer over om iets met die inspiratie te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kabelbreukje in het snoer van de adaptor? Er is misschien wel iemand die het even voor je door kan meten?

    BeantwoordenVerwijderen