donderdag 12 juli 2012

Ik ging wel eerder een blogje tikken. Maar stopte de adapter van mijn laptop ermee en omdat de accu al lang geleden ermee stopte, ging hij niet meer aan. Geen grote ramp, gewoon een nieuwe besteld. Helaas pindakaas, maar ik heb er geen nieuwe laptop voor. En nu doet mijn laptopje het weer netjes en kan ik weer even vooruit.
Ondertussen ben ik maar erg druk bezig geweest met het schuren van drempel en kozijn. Nog niet helemaal klaar, maar het grootste stuk is helemaal netjes afgeschuurd. Na 3 of 4 laagjes verf kwam er toch nog mooi hout onder vandaan. De grondverf staat al netjes klaar. Alleen moet ik nu nog het lastigste stuk. Dat kan dus niet met de machine en zal met de hand moeten. Dan gaat het toch aanzienlijk minder snel. Gewoon verder gaan en uiteindelijk ben ik wel klaar.

Daarnaast ben ik ook nog steeds best erg aan het creatieven. Kleine projectjes haken gaat lekker snel en ik probeer allerlei nieuwe dingen uit. Ik stik van de idee├źn en ik maak er elke dag iets van. Dingen voor mezelf en dingen voor Het Schaap. Waardoor de voorraad langzaam groter wordt. De site gaat ook helemaal goed komen en is na de zomer helemaal klaar voor gebruik. Nu moet ik nog even druk bezig gaan met nieuwe foto's en dan is alles helemaal in orde.

1 opmerking:

  1. Sorry, moest hier komen: kabelbreukje in het snoer van je adaptor?

    BeantwoordenVerwijderen