zaterdag 14 juli 2012

Versnelling....

En dan ineens! Dan gaat het best snel. Gisteren ging Kleine Vent een dagje naar de BSO (waar hij voetbalde en frietjes at. Dat is wat ik hoorde. Hij is nooit zo spraakzaam). Ik wilde perse de deurpost afgeschuurd hebben. En het mooiste was: ik had een hele lieve moeder, die heel lief, de keuken eens een beetje uitsopte. Waardoor ik ineens smiddags ook de deurpost in de grondverf gezet heb en vandaag het eerste laklaagje erop kan gooien (als ik het rollertje kan vinden en het potje open krijg)

Wat ik gisteren ook nog deed:

Ik tekende dit leuke olifantje op de lampenkap. Zelfs 2 keer. Wel 2 verschillende tekeningen van hetzelfde olifantje. Vandaag ga ik proberen de achtergrondjes er een beetje bij te tekenen.
Elmer (geschreven door David Mckee) is 1 van de kinderboeken die ik echt helemaal leuk vind. Al was het alleen maar omdat de kleuren zo ontzettend vrolijk zijn.
Maar nu moet ik dus even op zoek naar al mijn verfjes om hem straks in te kunnen kleuren. (en misschien ook nog wel op de muur terug te laten komen, dat weet ik nog niet)
En naast deze olifantjes maakte ik ook nog een paar draagbare olifantjes, voor in de nieuwe shop van Het Schaap. Ik zit nogal in de olifantjes op het moment.

En ondanks al het troosteloze weer van vandaag gaan we hier gewoon lekker door met klussen. Dus lekker schuren, verven en opruimen. Want het begint er langzaam op te lijken....

1 opmerking:

  1. Nou super dat het nu zo lekker is opgeschoten. Ik reageer niet vaak maar lees (leef) wel mee.

    BeantwoordenVerwijderen