woensdag 1 augustus 2012

Een beetje inspiratie helpt...

Geinspireerd door Lekker Leven Met Minder en omdat een beetje bijklussen soms best handig is, al was het alleen al voor de verdiensten, ben ik toch maar eens gaan kijken of ik nog wat mysteryshop visits kon vinden die hier in een beetje in de buurt waren.
En na een beetje rondkijken, kon ik ineens 5 (!) bezoekjes combineren in 1 dag. Dat is best leuk. Kost me niet enorm veel tijd op die manier en het levert toch weer wat leuks op. Het zou bijna €70 zijn, als ik alle 5 mag gaan doen. Toch weer leuk voor de balans...

En ondertussen gewoon maar verder blijven opruimen hier. Het lijkt er al best op. Voor vandaag eindelijk gaten boren in de cdkastjes, zodat ze aan de muur kunnen. Scheelt ruimte en eindelijk een begin van de mijn kast aan de muur.
En omdat het gewoon makkelijk is of zo, besloot ik deze week de afwasmachine eens uit te laten. Ik word regelmatig vrij gefrustreerd van dat ding, omdat de afwas er niet schoon uitkomt of hij doet raar. Er is regelmatig iets mee. Dus gewoon maar eens zonder. Het kan prima, want er zijn genoeg mensen die er geen hebben. De vraag is of het mij dan ook lukt. Een weekje lukt nog wel, maar eens kijken hoe lang ik het volhoudt. Houdt waarschijnlijk wel de keuken een stuk netter.

4 opmerkingen:

  1. Hopelijk mag je al die bezoeken doen, dat levert toch zeker weer een mooi bedrag op!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij hebben geen afasmachine en in onze kleine keuken is er ook geen plaats voor. Maar om nou te zeggen dat onze keuken net is: de afwas staat toch meestal een dag of twee, dus het aanrecht is nooit leeg, er staat vaak iets wat nog afgewassen moet worden op.

    Een weekje op de hand wassen zal je in ieder geval d gelegenheid geven om te kijken hoe het bij jullie werkt. Je kunt dan zowel de voor- als de nadelen van op de hand wassen even uitproberen. Ik denk dat je ook water en electriciteit bespaart, al zl je dat verschil na slechts één week misschien niet zien. Maar denk daar wel aan bij de uiteindelijke beslissing :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij hebben een superzuinige vaatwasser en daar kan geen handwasje tegenop. Mijn schoonmoeder wast alles af omdat ze geen vaatwasser heeft en eerlijk gezegd vind ik het maar een vies gedoe. Vanwege de kosten spoelt ze niets voor en alles gaat in hetzelfde sopje en dat is niet al te heet omdat je er met je handen in moet kunnen. En na de glazen en de kopjes is de theedoek al een natte toddel geworden. En na de vaat wordt die weer opgehangen voor de volgende keer. Nee doe mij maar de vaatwasser. Ik heb ook nooit vaat staan.
    Groetjes Saar

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hier staat een vaatwasser van al 20 jaar oud, 2e hands gekocht een jaar of 10 geleden en alhoewel ik voor die tijd altijd riep ,dat zon ding er bij mij nooit inkwam, als deze kapot gaat komt er gelijk weer een nieuwe, ik weet dat ze stroom verbruiken,maar verder heb ik weinig electrische apperatuur ,dus sommige dingen moeten kunnen, ook zet ik alles altijd echt uit als ik het niet gebruik, dat scheelt al heel wat.

    BeantwoordenVerwijderen