maandag 27 augustus 2012

En zodra ik zeg dat het net herfst lijkt, wordt het vandaag ineens weer lekker weer. Niks om over te zeuren trouwens, want ik vind het wel prima. Niet te warm meer, maar gewoon lekker zonnig.
De was is inmiddels netjes droog, de afwas moet nog eventjes wachten. Vandaag niet druk zijn, gewoon rustig aan. Boek lezen voor school, afwasmachine aanmikken (energietechnisch even het prettigste, voor mij dan) Blogjes bijlezen, beetje opruimen, nog lekker even wat buiten doen.
Voor je het weet is de dag al voorbij.
Ik moet een beetje lief zijn voor mezelf. Er is nog maar heel weinig wat echt MOET op korte termijn. Er is veel dat ik wil, maar niks noodzakelijks meer. Dus gewoon even net wat langer op de bank hangen of net iets langer languit op m'n bed. Maar omdat het qua studie toch best wel okay gaat, combineer ik het maar met het lezen van een lesboek. Lui zijn en toch iets nuttigs doen. Best ideaal.

Verder heb ik eens gekeken naar de week dat ik dus wel netjes de afwasmachine uitgelaten heb. We hebben gemiddeld niet meer gas verbruikt dan de andere weken. Het gemiddelde schommelt zo rond de 3 per week.
Volgende week eens uitrekenen wat we nu gemiddeld verbruikt hebben sinds de meteropname. Het is op zich best interessant, dan weet ik wat ongeveer het gemiddelde gedurende de zomer is. De winter zat nog bij de vorige afrekening, dus moet ik het even voor dit jaar goed bekijken. Het hangt natuurlijk ook gewoon van de winter af.

Ondertussen ook langzaamaan weer klikprogrammaatjes die een beetje oplopen naar fatsoenlijke bedragen. Nog geen uitbetalingen, maar toch. Dat duurt nog wel weer even, maar het komt wel. Het is toch een leuk klein extraatje.

1 opmerking:

  1. heerlijk zo'n dagje.
    ik had er vaak moeite mee m de dag een beetje relaxed door te komen want ik moest altijd vanillestokje nog doen van mezelf.
    Gelukkig heb ik daar nu de balans in gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen