dinsdag 28 augustus 2012

enige irritatie

Is er iets meer hopeloos dan moeten wachten op iets wat niet komt?
Ergens tussen half 9 en half 1 zou er vandaag iemand langsgekomen moeten zijn, om de geiser te onderhouden hier. En ik was braaf thuis (niet dat ik zoveel te doen had en daarvoor buitenshuis moest zijn) Maar inmiddels is het dus ruim half 3 en ik heb nog niemand gezien. Beetje jammer.

Maar ik deed een berg afwas (met die afwasmachine wel) en weer een wasje gedaan. Nog wat opgeruimd en wat gelezen. En voor je het weet is alle tijd alweer om. Straks nog even de olifant op de muur afmaken en op zoek naar een beestje voor erbij. 
Nu alles wat moest, ook vrijwel helemaal af is, is het weer meer mogelijk om beetje creatief te zijn. En dat lijkt mijn hoofd dan ook te snappen en ik heb weer bergen en bergen idee├źn. Wat dan weer niet zo productief is, want ik wil teveel. Maar ik leer het ooit wel.....

3 opmerkingen:

  1. Die eerste zin... ik dacht even aan beebje. Wanneer is de datum??

    Maar hoogst irritant, die geiserman, inderdaad.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ja, je maakte er in ieder geval het beste van ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wachten duurt altijd lang en zeker als het voor niets is..... Is de meneer nog wel langsgekomen uiteindelijk?

    BeantwoordenVerwijderen