zondag 26 augustus 2012

herfstig weer

Volgens mij is de zomer al helemaal op.
Het is hier echt ineens zomaar herfst geworden. Compleet met veel wind en regen. Maar goed dat ik vandaag nergens heen moet. Er is genoeg in huis te doen nog.
Gisteren is er best een boel gebeurt. De gordijnen hangen op, er is een hele berg opgeruimd, de was is gedaan en hangt nog steeds te drogen (het gaat best langzaam nu, zo binnen)
Vandaag gewoon verder waar we gebleven zijn gisteren. Nog meer opruimen. Want het begint er bijna gewoon op te lijken.  Ook even de naaimachine op tafel mikken, om nog wat laatste klusjes te doen, die al klaar liggen. En dan kan ik nadenken over nog wat leuke dingen te maken.
De olifant op de muur is bijna klaar, maar er moet nog wel wat bij. De muren zijn nog wat kaal, dus ik ga er nog eens over nadenken. Niets noodzakelijks, maar wel gewoon leuk.

En naast alles wat moet, lees ik regelmatig nog blogjes, waardoor ik niet minder idee├źn krijg. Maar eerst dingen die moeten, waaronder een opdracht voor school afmaken. Dan ga ik weer verder met andere dingen.

4 opmerkingen:

  1. Ja, hier lijkt de zomer ook een beetje voorbij. Hopelijk komen er nog een paar mooie dagen, want het schilderwerk is nog niet helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik lees je mail hier in zwitserland. Gelukkig hebben wij goed weer (op vakantie). Het gaat al opschieten voor je denk ik, vandaar die opruimwoede (nesteldrang)?
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Troost je, vanaf morgen wordt het weer mooi weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo,

    Misschien kun je een ventilator op de was zetten, is hij sneller droog! Ook een raampje openzetten.... is goedkoper dan een droger aanschaffen:)

    BeantwoordenVerwijderen