dinsdag 7 augustus 2012

naaikunst

Vandaag sinds lange tijd weer eens de naaimachine op tafel gezet.
Waarbij Kleine Vent gelijk weer alles wilde weten en zelfs meehielp met wat belangrijke dingen in elkaar te maken.
En toen vroeg hij zich af: kan je er ook mee tekenen, met dat ding?
En dat kan dus wel, maar dat was erg nieuw hier. Nog nooit gedaan.
Tot vandaag dus.
En nu hangt er een stukje wit lakenkatoen op de deur van Kleine Vent. Met daarop een zwaard. Het stofje met het kasteel erop ligt nog in ergens in de keuken volgens mij. En het is echt best leuk om te doen. Gewoon lekker een beetje spelen met mijn naaimachine. Vrijdag ga ik eindelijk om het goede garen voor de gordijnen (dan zijn die ook snel klaar), maar ik ga zeker ook nog eens wat meer tekenen met m'n naaimachine. Waarvoor ik vrijdag dan ook maar op zoek ga naar een uitwasbare pen/potlood.
Maar eerst: een berg bakken. Een boel gebak/taart/cake. Voor de verjaardag van zaterdag. En omdat het gewoon best wel weer lukt (vandaag een appelkruimelcake gemaakt) weer eens iets nieuws pogen te maken. Met een beetje extra ruimte ingebouwd, voor als het niet zo goed lukt...
Maar al dat bakken betekent wel dat de afwasmachine wel weer aangaat deze week. Ook al wordt het nog altijd niet helemaal schoon. Het is gewoon tijdtechnisch anders niet zo erg haalbaar....

Hopelijk vrijdag eens wat plaatjes van mijn gekke naaisels en baksels...

2 opmerkingen:

  1. Leuk! Tekenen met de naaimachien. Dat heb ik heel vroeger ook wel eens gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moet ik ook weer eens verder doen, naaien, maar eerst maar eens overgehuisd zijn. Komt goed!

    BeantwoordenVerwijderen