woensdag 22 augustus 2012

weer eens taart

Omdat Kleine Vent pas vandaag echt jarig is, moet er vandaag ook een beetje taart zijn.
En omdat ik het weer helemaal leuk vind en ik alles er voor in huis heb, wordt het een legoblokje.
Zoiets als dit dus:

Maar dan dus ook wat klein. Hoogstens voor 3 mensen natuurlijk. Een blokje is niet zo heel erg ingewikkeld om te maken, dus dat gaat me best wel lukken. Dus gooi ik straks een cake in de oven, zodat ik vanmiddag wat kan vullen, versieren en leuk uitziend kan maken.

Verder maar weer eens opruimen. Met een bezem even door het huis heen huppelen, konijntje voorzien van schoon hok (waarbij Kleine Vent dit keer een goed excuus heeft, hij is er namelijk niet) en even lekker vrij laten rondhuppelen (hij had vanmorgen zelf het hok opengemaakt als hij het kon) en de babykamer weer verder echt baby maken (en dus wat minder gereedschap laten rondslingeren)

8 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! En wat een leuk idee van zo'n taart :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. van harte met de kleine man, maak er een leuke dag van. Aan je taart zal het niet liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je kanjer! En die taart geweldig...hmm misschien ook maar eens proberen! Gezellige dag vandaag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, genoeg te doen dus. Kende je al de site met foto's van extreem mislukte taarten? Best grappig: cakeWrecks.com .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd!!
    Wat een leuke taart! Die zal vast goed ontvangen worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd. Ik hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad. De taart zal wel heerlijk gesmaakt hebben.

    BeantwoordenVerwijderen