vrijdag 7 september 2012

soms valt het mee

En toen kwam ik tot de conclusie dat ik geen broek meer in de kast had hangen, voor mezelf zonder beebje erin zeg maar. De spijkerbroek, die nog een vrij lange tijd prima dienst deed, is echt stuk en versleten, zodat ik hem niet meer kan repareren.
Maar zo zonder zo'n beebje erin, ben ik nog altijd niet gelijk zoals ik voorheen was (wat soms hier en daar ook wel wat teveel was aan mij, maar okay), dus de broeken die er nog wel hangen, die passen straks waarschijnlijk ook niet gelijk.
En omdat ik veel geld uitgeven aan kleding uberhaubt niet van plan was, is veel geld uitgeven aan iets wat maar even past, natuurlijk helemaal gek. Maar een rondje door de kringloop hier hielp me weer een stukje op weg. Nu is de kleding kringloop hier al totaal niet duur, nu was het nog uitverkoop ook. Dus nam ik voor het geweldige bedrag van €2,50 een broek en een rok mee. Die hopelijk dan straks passen.
Omdat de rok wel van hele goede kwaliteit leek te zijn en er in het labeltje iets heel chiques leek te staan, deed ik een rondje google (ideaal dat ding). Blijk ik nu 1 of andere dure designrok aan de waslijn te hebben hangen. Helemaal uit Parijs. Vast niet daar gekocht, maar je weet het nooit. Dat vind ik nu altijd wel grappig. Dat ik per toeval 1 of ander duur kledingstuk koop, voor weinig. Dat heb ik met een aantal nette jasjes ook al gehad. Heb ik toch een dure smaak ofzo.

3 opmerkingen:

  1. Je kunt nu geheel niet beoordelen wat je maat is na de zwangerschap. Wacht er nog even mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik koop heel veel kleding in de kringloop en een tweedehandswinkeltje hier in de stad, heel vaak blijkt het bij thuiskomst nog praktisch nieuw te zijn en meer dan eens blijkt het ook nog eens van een duur merk te zijn, grappig was dat mijn dochter van bijna 25 vorige week na het kopen van een tweedehands winterjas voor 10 euro , haar 5e tweedehands aankoop dit jaar , zei wilde ik maar eerder tweedehands kleding aan ,want op deze manier kan ik veel meer kleding kopen en zie ik er toch hip en trendy uit, want ze krijgt alleen maar complimentjes en iedereen wil weten waar ze shopt.

    BeantwoordenVerwijderen