zondag 30 september 2012

Van alles wat

En toen waren we ineens al een week verder. Het gaat echt snel.
Kleine Vent heeft zich bewonderlijk snel aangepast en helpt goed mee (hij toverde het kaboutertje vanmorgen uit bed, omdat ze aan het huilen was. Hij wilde haar graag troosten. Ben ik blij dat hij haar goed kan vasthouden en dat zij hem ook leuk vind)
Ons kaboutertje doet het prima, maar blijkt nu al lekker eigenwijs te zijn. Maar steeds een klein beetje meer ritme, dus slapen doen we ook steeds een beetje beter (behalve Kleine Vent, die overal gewoon lekker doorheen slaapt. Moet er niet aan denken, zelf heel moe en dan hij ook nog. Daar wordt de wereld niet gezelliger van) Slapen doet ze nu ook steeds meer in haar eigen bedje en niet meer voornamelijk bij mamma op schoot (echt, zitten is ook vermoeiend)
Vrijdag voor het eerst even lekker naar buiten geweest. Helaas iets minder goed gepland, wat resulteerde in een beetje gekke indeling van de rest van de dag.
Dat deden we gisteren al handiger en ging ze lekker mee boodschappen doen. En 'savonds ook nog lekker mee toen wij een lekker broodje gingen halen bij een bekende broodjesketen. Elke keer netjes gepland, dus sliep ze als een roosje. Kleine Vent vind het prachtig om de wagen te duwen, dus we zullen de komende tijd wel vaker lekker op stap gaan.
En met de kinderwagen ben ik best blij. Hij is erg licht, wat handig is (uit en in de berging steeds. Het is dan maar 4 treetjes, maar licht is wel handig. Ook al heb ik nu nog 2 sterke mannen in huis) Hij stuurt echt geweldig. Heel erg licht. Met een enorm kleine draaicirkel (gaat vast van pas komen in allerlei kinderwagenonvriendelijke winkels)

Verder kreeg ik een geweldig pakje. Daar gooi ik binnenkort echt wat plaatjes van hier online. De handmade autumn swap was hier in ieder geval erg geslaagd. Met een hele handige en leuke opfrommeltas (zo'n tas met een vakje, waar hij zelf inpast, om makkelijk mee te nemen) Perfect voor in mijn boodschappenrugzak. Waar ik voorheen zo'n tasje had, maar die ik een beetje kwijt gemaakt lijk te hebben. De geweldige sjaal heb ik gelijk in gebruik genomen. Ik had verder alleen fleecesjaals en die zijn nu echt nog veel te warm, maar mijn jas is is dan net ietsje te ver open om met deze wind lekker te zijn. Er zat nog veel meer in, maar dat laat ik binnenkort wel op de foto zien.
Ondertussen is mijn swap pakje eindelijk bijna klaar. Dus het gaat nog netjes op tijd zijn. Het gaat nu echt op de meest vreemde tijden, maar het komt goed.

2 opmerkingen:

  1. oef ! gelukkig vind je het tof.
    liefs,
    CarlaK

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ongelofelijk hoe snel die kleine grote jongens gewoon zijn aan een baby (baby's in mijn geval) in huis
    hier een verschil van 9 jaar tussen oudste en de twins, oudste slaapt overal doorheen idd en is vaak een grote hulp of een spiegel voor je eigen gedrag als je door en door moe bent

    BeantwoordenVerwijderen