zondag 23 september 2012

Volgens mij hebben we hier straks een model kindje. Afgelopen 2 nachtjes was het nog een beetje een spookje, maar als ze het zo lief en braaf blijft doen dan wordt het vannacht al beter. We gaan het zien. Het is voor haar natuurlijk ook even wennen aan echte dag en nacht.
Gelukkig is de kraamverzorgster echt heel leuk en gezellig. Ze is er echt om te helpen, maar heel erg veel te helpen is er niet zo. Maar liever zo dan iemand die je 'de les' wil lezen. Ze laat me veel zelf doen en geeft wel steeds aan dat ik wel goed naar m'n lijf moet blijven luisteren. Gelukkig heb ik me dat net bijna 9 maanden proberen aan te leren.
Waarschijnlijk is het hier dus voorlopig even vrij stil. Hoewel ik enorm benieuwd ben naar het pakje dat er schijnbaar is voor me, maar wat ik nog op moet halen. Dat zou zomaar van de herfst swap kunnen zijn.

En nu de herfst echt begonnen is, kruip ik lekker met een deken op de bank. Met af en toe een heerlijk kacheltje op schoot.

4 opmerkingen:

  1. Ik lees het net. Van harte gefeleciteerd met jullie dochter. Geniet ervan en van elkaar. Heel veel geluk gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik lees het ook net pas. Van harte gefeliciteerd. Een hele fijne tijd gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, gefeliciteerd!!! Geniet ervan en heel veel geluk gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen