vrijdag 14 september 2012

Wachten duurt soms lang...

Zo....
Ik was er nog wel. De laatste tijd is het vrij rustig hier. Ik heb niet enorm veel blogjesmateriaal. Ik doe namelijk niet heel erg veel. Soms ontdek je iets leuks of iets nieuws, maar weinig heel bijzonders.
En we wachten nog steeds op het beebje (sommige mensen wat meer dan anderen...)
Nouja, hoe dan ook: over 2,5 week zal er wel een beebje zijn. (ik denk niet dat het zo lang gaat duren nog, maar toch. Dat is een zekerheid)
Maar ondertussen ben ik dus vooral mezelf niet druk aan het maken. De was doen, de afwas in de machine gooien, beetje vegen hier en daar, nog wat extra schilderen op de muur of nog iets kleins in elkaar knutselen. En nog even zorgen dat Kleine Vent gewoon naar school kan blijven gaan de rest van het jaar. Weer een aanzienlijk bedrag die kant opgegooid voor dit schooljaar. De brief ligt ook al netjes klaar. Dit jaar voorzien van een gezellige envelop (wat ik gisteren eens probeerde: zelf eentje maken. En het bevalt me prima) Nu alleen nog even het adres opzoeken en dan komt het helemaal goed.
Ondertussen lijkt het nijntje hier niet zo erg een dwergnijntje te zijn. Meneer is inmiddels al redelijk van formaat en zo'n 4 maandjes oud. Hij moet nog wel even wat groeien. Maar het geeft niet. Hij is wel gezellig en lief.

8 opmerkingen:

  1. Je klinkt nog relaxt! Hopelijk hoeven jullie niet zolang meer te wachten! Een goede bevalling gewenst iig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dan zijn het nu de laatste loodjes. Ben erg benieuwd. Bij mij waren ze allebei 2 weken en 2/3 dagen te vroeg. Is altijd spannend dat wachten op het laatst. Heel veel succes met je bevalling en wij lezen vast en zeker hoe het verlopen is.
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die laatste weken duren lang he!
    Voor zo meteen heel veel succes met de bevalling!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vond de laatste weken ook zo lang duren, uiteindelijk ben ik met 40,6 weken bevallen omdat ik onverwachts ingeleid werd.

    Ik hoop dat het niet meer zo lang duurt voor je, en natuurlijk een hele voorspoedige bevalling toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ook ik werd de laatste weken 's morgens wakker, zag mijn buik en dacht: jeetje, t zit dr nog. (alsof het 's nachts zomaar zonder slag of stoot naast me zou liggen). Hé gewoon rustig aan doen, die nesteldrang komt vast nog wel, dat is ook een teken hè. verder wens ik je een voorspoedige bevalling, en 'n heel mooi beebje...
    groet Greetje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geniet er nog maar lekker van. Ik hoop dat beebje niet drie weken te laat is, zoals één van mijn koters. De andere drie waren steeds te vroeg,dus gemiddeld kwam het wel goed uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben benieuwd hoe het met je gaat! Hou je het nog een beetje vol? Of is er inmiddels al babynieuws?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer een weekje verder. Hoe is het met je? Is het nog vol te houden?

    BeantwoordenVerwijderen