maandag 29 oktober 2012

het gaat snel

ZOMAAR INEENS WAS IK 27. VORIGE WOENSDAG WAS IK ALWEER JARIG. EN GISTEREN GEVIERD VOOR FAMILIE.
IK VIND HET ALTIJD LEUK OM TE ZIEN DAT ER ALTIJD MENSEN ZIJN DIE LEUKE DINGEN VOOR ME BEDENKEN, OOKAL WEET IK ZELF NIKS.
ZO KREEG IK EEN PRACHTIG KOOKBOEK( BINNENKORT GEBRUIKEN EN GELIJK KAARTENBAKMETHODE IN GEBRUIK NEMEN DIE IK ERGENS VOND) TWEE THERMOMETERS VOOR KOKEN EN BAKKEN, EEN BAKVORM VOOR WAFELS MET EEN GAAF SCHORT (MET CUPCAKES EROP) EN EEN NIEUW THEEDOOSJE. OOK KABOUTER IS WEER VERWEND MET WAT NIEUWE KLEREN EN EEN LEUK SPEELBLOK.

AL MET AL KAN IK DUS WEER VANALLES BAKKEN, WAAR IK OOK ECHT WEL ZIN IN HEB. AFGELOPEN WEEKEND VOOR HET EERST LIMOENTAART GEMAAKT NAAR RECEPT VAN JAMIE OLIVER. DIE BLIJKBAAR LEKKER WAS, IK HEB ZELF NOG NIET GEPROEFD. MAAR DE VISITE VOND HET LEKKER.

VERDER DEZE WEEK EENS EEN BEETJE DE VRIEZER LEGER PROBEREN TE KOKEN, ZODAT IK DINGEN NIET TE LANG LAAT LIGGEN.


(HET HOOFDLETTERFEEST IS VEROORZAAKT DOOR MN TELEFOON. MOET NOG EVEN UITVISSEN HOE IK DAT VOOR HIER VERANDER)

11 opmerkingen:

  1. GEFELICITEERD!! (HET IS BESMETTELIJK DIE HOOFLETTERS (-; )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! Nou ben je even een paar maanden net zo 'oud' als ik ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd. Leuke cadeaus heb je gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd! Ik vind het altijd leuk om te zien dat mensen de tijd hebben genomen om dan toch iets te verzinnen dat bij je past! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alsnog van harte gefeliciteerd. Wat fijn dat je zo'n bruikbare cadeau's hebt gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Grappig, we zijn bijna even oud :) gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haast tien jaar ouder. Wat voel ik me opeens een ouwe taart...
    Van harte met je jeugdige leeftijd!

    BeantwoordenVerwijderen