woensdag 31 oktober 2012

Vandaag heb ik een super lief kabourtje en ook nog een lieve Kleine Vent. En kom ik toe aan iets wat ik echt eens moest doen. Dat wil dus zeggen: de afwas doen, de was ophangen en opvouwen, de koelkast uitsoppen en een planning maken om alles op te ruimen.
Want alles is echt een rommel. Voordat de man op de stoomboot weer langskomt wil ik zoveel mogelijk op orde hebben.
Dus ga ik in november opruimen, markrplaatsen en poetsen. Vandaag begon ik met de keuken en ga ik straks nog even een kastje opruimen.
En dan ook nog heerlijk in het zonnetje

Maar nog altijd wel krea ideeen. Hopelijk kan ik beginnen met het haken van iets leuks voor kabouter vanavond. En binnenkort ook echt beginnen met een december kadootje.
En ik wil nog wel 1000 andere dingen op het moment. Maar even prioriteiten stellen.

1 opmerking:

  1. Dat klinkt goed. Je mag nog wel je 'over mij' aanpassen, of je moet alweer zwanger zijn? ;)

    BeantwoordenVerwijderen