vrijdag 30 november 2012

bijna december al!!!!

En toen was het kaboutertje alweer 10 weekjes oud. En nu al duidelijk lekker bijdehand. Want waarom wachten tot je dingen zou moeten doen. Gewoon doen wat je zelf wil. Zo houdt ze af en toe de fles vast ( hoewel het meer tegenhouden, zodattie niet omvalt is) en op de buik liggen is veel leuker als je goed rondkijkt. En slapen is voor watjes. Overdag dan, want savonds en snacht gaat het dan wel prima.
Maar hoe stoer je ook ben, die nare prikken vallen echt niet mee. Dus gelijk maar het huilen in de 5e versnelling en pas na het aankleden weer rustig worden. Om vervolgens heel tevreden, na een flesje, in slaap te vallen.
En nu slaapt ze dus al een dag of 3 wat meer dan normaal overdag. Wat best heel handig is, met die ouwe man z'n feestje morgen. Bijna alle pakjes in huis, suprise voor Kleine Vent is bijna klaar en de woonkamer is voorzien van 2 bruikbare tafels. Nu nog alle pakjes inpakken.

En tussendoor zit ik nog altijd vol plannen en wensen. Maar totdat het rammelbeertje nog noet af is, begin ik aan niks nieuws. Nu moet ik het nog regelmatig met een kaboutertje op schoot dpen, waardoor er heel veel dingen al afvallen.

3 opmerkingen:

  1. Agossie!!!! Ik krijg er helemaal zin in, zelfs met prikjes en huilen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hooi, klopt het dat ik ergens op een andere blog las dat jij wel interesse had in het boek Hypotheekvrij? Ik heb hem hier liggen en ik wil het je wel toesturen! Mail je mij even? boekenwinkelbol@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaat het toch snel! 10 weken alweer!
    Haha, dat wordt vast een pittige tante ;-)

    BeantwoordenVerwijderen