donderdag 27 december 2012

goede voornemens...

Als ik ergens een hekel aan heb, zijn het wel goede voornemens. Ze zijn zo enorm vrijblijvend.
Ik doe meer aan doelen. Duidelijker en wat minder vrijblijvend, want je kunt zeggen: gehaald of niet gehaald.
In 2012 heb ik mn doelen erg moeten bijstellen met de komst van het kaboutertje. Maar in 2013 kan ik gewoon weer netjes alles actief proberen te bereiken.
Het zijn er tot op heden maar een paar. Allemaal wel lange termijn, mogelijk zelfs het hele jaar durende doelen.
Sommige zijn enorm makkelijk, anderen zijn nog lastig en vereisend veel tijd en werk.

Het lastigste doel op het moment, is dat ik €5000 wil sparen voor allerlei doeleinden. En er hangen een paar anderen aan vast( zoals vinden van meer inkomsten en €500 verdienen met overbodige dingen)
Dat marktplaatsen wordt ff een klus, maar ik heb genoeg spullen om het bedrag te halen (voor €300 al gewoon binnenshuis, met de berging nog te ruimen)
 En buitenom alles ga ik elke dag minimaal 1 uur aan school werken en wil ik elke week 2/3 uur besteden aan andere dingem die ik wil. Kost allemaal wat planning, maar we gaan het gewoon proberen.
En ohjaa,mijn internet draadloos maken, zodat ik mn laptop weer MET internet kan gebruiken...

En voor het volgend jaar is, staan er nog citroengebakjes in de koelkast die op moeten, moet ik de afwas.doen (wegens kortsluiting makende vaatwasser) en wacht ik op een pakje en op Kleine Vent.
mn citroengebakje met witte chocosneeuw

1 opmerking: