vrijdag 7 december 2012

Het is best gek. Van bijna dagelijks een tikseltje naar 1 keer per week bijna.
En allemaal door dat gekke Kaboutertje. Ik heb nog nauwelijks een laptop open. Blogjes lees ik op m'n telefoon (waar ik nu heel blij mee ben, dat er dus wel internet op zit) en heel soms tik ik dus ook een berichtje via dat ding. Werkt niet ideaal, maar het doet het wel. Als ik m'n laptop aanzet, ben ik vooral bezig met de administratie bij te werken en mails lezen (en weggooien)
Het geeft niet, maar het is soms wel jammer. Het is toch nog steeds wel een stok achter de deur, die tiksels steeds. Echt zuinig ben ik niet meer zo. Maar het sparen lukt daarentegen de afgelopen paar maanden wel heel goed. Geen idee hoe dat precies komt, maar het lukt wel. Dus dat is allang prima.

Ondertussen is de gehaakte teddy eindelijk af en ben ik aan het denken over iets nieuws. Iets kleins ook weer, want echt hard gaat het niet. Steeds maar kleine stukjes. En ik wil nog wel 1000 dingen maken en doen. Helaas zal dat altijd wel blijven denk ik. Heb ik 1 ding gedaan, dan heb ik al wel weer 10 dingen gezien die ik ook echt heel leuk vind. Maar ik schijn niet de enige te zijn die daar last van heeft. En het geeft ook helemaal niks natuurlijk. Altijd lekker bezig blijven zo.

Tussendoor heeft het Kaboutertje het ontzettend druk met groeien. Ze heeft al begrepen dat lang slapen best lekker is (nu nog kijken of de tijden wat beter kunnen. Van 21:00 tot 4:00 is ook niet alles) Het proberen van nieuwe dingen en geluiden is ook erg leuk. Zo probeert ze al een tijdje om te draaien. Maar pas sinds gisteren gaat het er echt een klein beetje op lijken (al halverwege inmiddels).
En omdat ze nu ook graag op het kleed ligt (hebben geen box, vanwege echt te weinig ruimte) om van alles te proberen, heb ik ook wat meer tijd om op te ruimen, thee te drinken, was te vouwen, eten, afwas te doen en nog van alles.
Sinterklaas kadootjes moeten natuurlijk wel getest worden....

4 opmerkingen:

  1. oooh wat een mooie meid. Leuke foto en natuurlijk moet ze eerst testen of het cadeau goedgekeurd wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een moppie!
    Begint hier ook wel weer te kriebelen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi meisje!
    Tja, ze houden je wel bezig hè :)
    Mooi dat het sparen zo goed gaat, dat is hier op het moment dramatisch (ondanks dat we wel echt hard ons best doen)..

    BeantwoordenVerwijderen