maandag 28 januari 2013

bijna voorjaar denk ik.

De opruiming in huis begint nuttig te worden. De berging word leger en er staan nu al 4 dozen met spul voor de romnelmarkt van komende week. Weet zeker dat daarvan 2 dozen leeg zijn als ik terugkom, omdat kinderkleding prima verkoopt. Zeker zulk klein spul. En een stapeltjeDVDs lukt ook altijd. Met daarnaast wat elektronica kom ik vrij simpel in de plus uit.En met nog 11 dagen te gaan, vind ik nog wel meer dingen. Lijkt wel een vooorjaarsopruiming.

Wat er ook nuttig aan is, is dat er nu een box in de kamer staat. Wat ook wel nodig gaat zijn. Terwijl ik namelijk de box in elkaar stond te draaien, besloot Kaboutertje ineens dat ze wel kon omdraaien. Al weken tot op d'r zij, maar vandaag ineens helemaal. En omdat ze al een tijdje aan het proberen is om vooruit te komen als ze op haar buik ligt, kan het ook zomaar ineens zijn dat ze straks kruipt (week of 5/6 is snel voorbij natuurlijk) Dan hoef ik niet de hele tijd achter haar aan te rennen. 
Het gaat echt hard zo....

2 opmerkingen:

  1. Succes met je rommelmarkt! En een box is onmisbaar;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij bent lekker bezig. Hier ook druk bezig, al een heleboel dingen weggedaan. Maar we zijn er nog (lang) niet. Wat gaat het snel he, met zo'n kleintje. Onze is 7 maanden en wil al staan en kruipt achteruit. De box vind ze helemaal niks, ze kruipt liever over de vloer maar ja, dan heb ik mijn handen niet vrij. Dus ze heeft niks te willen en gaat gewoon in de box, maar ik denk niet dat ik het net als met zoonlief tot ruim zijn 2e jaar red in de box.

    Succes met opruimen.

    groetjes,
    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen