woensdag 23 januari 2013

budget koken en plek maken

Onder het mom van budget koken, maakte ik een pan soep. Tomatensoep dit keer. Toen ik net even rekende kwam ik uit op rond de €2 voor de hele pan. Wat brood met kruiden en kaas in de oven en het was best lekker. Straks even een bak in de vriezer doen. Gewoon 2 a 3 keer eten van de soep. Das echt best budget. Beter dan ik verwachtte.
Daarnaast doe ik deze week geen boodschappen. Simpelweg niet nodig. Er is genoeg voor het avondeten en ook brood ligt er genoeg. Volgende week dus wel beleg halen en waarschijnlijk drinken. Veel meer ook niet denk ik. Het gaat best goed zo.

Ook met het wegdoen van 10 dingen per dag. Gisteren 8 dingen in de rommelmarktdoos gedaan en 2 dingen weggegooid. Vandaag alweer 8 dingen in de verkoopdoos gedaan. Straks nog een zakje kleding naar de kringloop brengen en dan hoef ik nog maar 1 ding. Dat lukt wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten