maandag 14 januari 2013

draadloos

Eindelijk dan weer eens fatsoenlijk tikken. Eindelijk draadloos in huis. Dus kan ik gewoon weer op mijn eigen laptop een blogje tikken, in plaats van op het kleine schermpje van mijn slimme telefoon. Scheelt toch een hele hoop.
Dus nu maar weer extra marktplaatsen. Dingen kwijtraken en dingen die nodig zijn, zoeken (ook al is het nu niet zo veel) Daarnaast ook een beetje een planning maken voor de tuin die er nu is. Goed behapbaar voor een eerste keer echte moestuin. En ik heb er echt wel zin in. Het is nog wel even goed hard werken en goed uitdenken, maar het gaat het echt wel waard zijn. En dankzij de Tuinkabouter zijn er al een berg zaadjes onderweg (echt eens kijken. Er zijn een heleboel verschillende groente, fruit, kruiden, vaste planten en bloemen te krijgen voor weinig geld)

En ondertussen ligt Kaboutertje hier naast me d'r hand op te eten. Als het maar in d'r mond past, dan gaat het er in. En die hand komt er bijna niet uit. En dat is enorm lastig als je wil omrollen. Dat lukt dus niet met een hand in je mond. Proberen te kruipen als je op je buik ligt, is ook nog wat voorbarig. En toch gewoon stug blijven proberen. Het is hier niet eigenwijs of zo....

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen