maandag 7 januari 2013

einde vakantie

Vandaag doe ik maar nuks druks. Ben echt moe.
Maar niks buttigs doen, is ook geen optie. Heb bedacht hoe ik de nieuw verworven volkstuin makkelijk kan indelen en een beetje wat ik graag wil. Het vergt nog een berg planning, maar ik heb er echt zin in.
Ik maakte een lijstje van alles wat in de verkoop gaat, wat in huis of in de berging staat. Het totaal kwam precies op €500. Dat doel gaat dus gewoon lukken. Kaboutertje en Kleine Vent groeien best hard en de stapel kleren groeit. En er staat nog een hele berg spul in de garage van mn ouders. Met een berg marktplaatsen en rommelmarkten haal ik dat bedrag zeker.

Vandaag moet ik ook goed meten. Als ik goed geschat heb, kan er een boekenkast EN een box in de kamer. De box kan ik snel regelen, de boekenkast wat minder snel.Maar het komt goed.

1 opmerking:

  1. Hopelijk lukt het ook om alles kwijt te raken, zodat je mooi die €500 in je zak kunt steken. Veel succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen