woensdag 9 januari 2013

goed beginnen....

Met mn doelen gaat het best okay.
Het marktplaatsen is nog niet gelukt en daar baalde ik best van. En toen kwam ik een flyer tegen voor een rommelmarkt. Fijn in de buurt ( aan te lopen, als dat handig zou zijn...)
Ik denk dat ik dat maar moet doen. Een dagje werken, maar vrijwel zeker succes. De lokatie is best een goede en uit ervaring weet ik dat kinderkleding goed verkoopt.

Dat zou het verkoopdoel weer wat helpen.
Elk klein beetje helpt.
Maar ik ga wel dingen online zetten. Er zijn dingen die ik liever daar verkoop, omdat het dan weer net iets meer opbrengt.
Om dat goed te kunnen doen, morgen eerst een apparaatje halen om mn internet draadloos te maken.

En zo blijft het makkelijk om best positief te blijven. Elke keer als het niet erg lukt, dient zich iets anders aan.
En anders helpt dit wel

3 opmerkingen: