woensdag 2 januari 2013

goede voornemens/doelen...

Goede voornemens....
Doe ik niet aan.....
Vrijblijvend en vaak niet concreet....
Ik doe aan doelen. ( goede doelen???)

Daar waar ik vorig jaar al erg snel alles moest bijstellen, gaat dat dit jaar niet direct gebeuren.
Dus ben ik al begonnen met wat voorbereidingen van een aantal doelen.

Even een paar doelen waar ik al wat aan deed:

- €500 verdienen met verkoop van overbodig spul
Ik maakte van de helft van de kleertjes van Kaboutertje al foto's. Nog enorm veel te gaan, maar begin is er. Ter motivatie een 'meter' om steeds te kleuren.

- elke maand 7 of 8 studiepunten halen.
Elke dag 'verplicht' een uur aan school werken. Het 'check'papier hangt op de slaapkamerdeur.

- Huis op orde krijgen.
Gisteren in een pissig moment een aantal dozen verplaatst, zodat ik de woonkamer eindelijk langzaamaan ook functioneel kan maken. Nu nog een boekenkast om neer te zetten en meer bakken voor aan de muur.

- iets nieuws leren.
voor het nieuwe jaar al iets aangeschaft, wat komende week echt wel zou moeten binnenkomen. Iets leren voor en met Kaboutertje.


1 opmerking:

  1. Succes met alles! Het is mooi om doelen te hebben en daar aan te werken, anders vliegt het jaar soms om, terwijl er eigenlijk niets gebeurd is, voor je gevoel. Doelen houden mij over het algemeen scherp :-) (of beter: scherper)

    BeantwoordenVerwijderen