donderdag 31 januari 2013

Het gaat hard

Na het ineens omrollen(wat ze overigens daarna niet gedaan heeft) was een tand net zo goed een verrassing. Die had ik pas over een maand of 2 verwacht. Maar er is al een mooi randje te voelen en zien. Zo gaat het wel heel hard.

Behalve een hard groeiend Kaboutertje, is er ook een krimpend aantal dozen in de berging. Het uitzoeken gaat best goed. Na 5 dozen uit de berging, gaan er straks 2 terug. Wel heb ik dus bijna 3 dozen vol dingen die wegmogen. Dus eerst eens kijken wat er na 9 februari overblijft. Dan denk ik wel over wat dan.

Ook de plannen voor de tuin zijn al wat meer duidelijk. Er ligt een hele stapel met verschillende zaadjes (google maar eens op 'de tuinkabouter') en langzaamaan komt er ook meer een plan. Eerst moet ik nog goed meten.

1 opmerking:

  1. hallo lottebees ik vind die zin van jou erg bij mij passen .
    leren minder uit te geven.
    mag ik vragen had jij het ook zo moelijk ermee
    in het begin.

    BeantwoordenVerwijderen