maandag 21 januari 2013

Het is besmettelijk

Net weer even bijgelezen. En het is echt weer om op te ruimen merk ik. Overal lees ik over opruimende mensen.
En dat ben ik ook echt van plan. En omdat het echt nog heel veel is wat opgeruimd moet worden, wordt het elke dag 10 dingen weg of in een rommelmarktdoos (gelukkig komen er ook steeds meer rommelmarkten in de buurt) Dat moet prima lukken. Ik heb nog een stapel dozen staan in  berging die ik allemaal nog moet uitzoeken. Bij de eerste die ik naar boven sleepte, bleek ik uiteindelijk niet eens een kwart van de doos nodig te hebben voor wat er nog in moest (de kleertjes erin zijn deels ook weer in de kast van Kaboutertje verdwenen, dat wel) Dus straks maar alvast een doos naar boven slepen voor morgen.

Verder vandaag deed ik iets best bijzonders. Een dagje Ikea, zonder een aankoop. Nu ga ik nooit zomaar naar de Ikea. Het heeft altijd wel een doel. Het is namelijk gewoon niet naast de deur. Het doel van vandaag was vooral kijken of we kunnen vinden wat we zoeken. Wat best gelukt is. Dus nu nog zorgen dat het ook allemaal kan.

Mijn mooie plan om de toeslagen vanaf februari netjes weg te zetten, is een beetje mislukt. Niet heel erg, want de betaling die ik vandaag deed (voor waterschap) was wel waarvoor ik die toeslagen wilde sparen. Het restje gaat dan wel weer netjes op de rekening. Voor de volgende betaling in april.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen