donderdag 21 februari 2013

Na 2 weken

Ik leef nog hoor.
Ik ben een tijdje bezig geweest met van alles en nog iets. De rommelmarkt die we deden viel enorm tegen. Voor mij dan, want Kleine Vent heeft goed verkocht en zijn spaarpot goed aangevuld. Wel weer uitzicht op een volgende, dus het komt uiteindelijk allemaal wel goed.
Verder heb ik gewoon blogjes gelezen, pogingen gedaan om het huis op orde te krijgen (wat nog niet heel erg lukt. Niet zichtbaar dan)
Maar er staat alweer een nieuwe was te draaien, terwijl de eerste hangt te drogen. De afwas is deels gedaan en er staat een stapel doosjes voor in de vriezer. Wat voorbereidingen voor het eten van vanavond en de administratie bijgewerkt. Duidelijk dat Kaboutertje vandaag extreem lief is en heel goed braaf in bedje slaapt. Gelukkig is dat steeds meer en meer. Alleen is het eten nog wat lastig. Wat ze zou moeten eten om de nacht door te slapen, past simpelweg gewoon niet. Dus dan maar weer een flesje snachts. Best prima. Dat gaat over gelukkig.

En naast alle chaos in mijn hoofd, heb ik weer eens een geweldig onhandig idee bedacht. Ik wil perse €1000 sparen de komende 3 maanden. Er moet nog veel gebeuren aan het huis. Met een beetje begroting van de hele stapel "kleinere" klusjes was mijn geschatte bedrag €1500. Dat is nogal wat. Maar als ik nu dus 3 maanden lang heel zuinig doe, dan haal ik het. Dus ga ik even het metertje hiernaast bijwerken. Onhaalbaar is het dus niet, maar wel lastig. Het begon alleen niet zo goed toen gisteren mijn broek scheurde. Maar dat is ook wel weer op te lossen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen