zaterdag 30 maart 2013

100000

Ergens gisteren, tussen 23:00 en 0:00 tikte de teller hier van 9 naar 10 en daarmee over de 100000 bezoekers. Wat ik echt bijzonder vind (het zijn er dan wel geen miljoen, zoals ik laatst ergens las. En gewoon vergeten waar natuurlijk) want wie wil mijn gezeur nou lezen. Wie interesseert het nu dat ik dingen erg probeer (en daarbij regelmatig op m'n bek ga of de mist in, hoe je het wil noemen, netto opbrengst hetzelfde) Of dat ik soms gewoon even moet zeuren of juist heel blij ben.
Wat ik eigenlijk best grappig vind. Het is leuk om bij anderen van alles te lezen en ze op die manier een beetje te leren kennen. En bij vrijwel elke blogger merk ik dat als er een bepaald moment is (x bezoekers, x volgers) dat ze toch verbaasd zijn dat er gelezen wordt wat ze tikken. Dus bij anderen is het nooit gek, maar als je het zelf heb, is het ineens wel moeilijk voor te stellen.
Dat zou best een interessant psychologisch experimentje zijn denk ik.
Overigens al zelf eentje gestart. Een leuk psychologisch experiment. Maar Daarover later meer.

Voor nu, gewoon even wat droge cijfers, gewoon omdat ik dat leuk vind.
Het overgrote deel van de bezoekers komt uit Nederland. Maar Zuid-Korea en Servië zijn een beetje de vreemde eendjes in de bijt.
De meeste van mijn bezoekers gebruiken gewoon Iexplorer (51%) Daarna komt Firefox (17%) wat ikzelf gebruik.
Een overweldigende 79% van de bezoekers gebruikt windows! Dat is echt veel. Grappig genoeg staat op nummer 2, met 6% de Ipad...
Het meest bekeken bericht is een bericht met als titel Nederland. Heeft vooral te maken met het plaatje van Nederland die ik erin plakte denk ik zo.
De meeste commentaren kwamen op 22 september van afgelopen jaar. Het berichtje over het Kaboutertje.

En zo zijn er nog wel bergen gekke en vooral nutteloze feitjes op te noemen. Maar het is wel weer even goed voor nu. Ik ga even genieten van het vrij zijn en wachten op het zonnetje..

2 opmerkingen:

  1. Hallo, Servie dat ben ik. Ik volg je al sinds je begonnen bent met bloggen en vind het knap zoals jij met hele kleine beetjes een heleboel bij elkaar kan sprokkelen, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen