dinsdag 26 maart 2013

Doelen bereiken

1 van mijn doelen voor dit jaar was het verhogen van het inkomen. Want nog minder uitgeven aan vaste kosten kan niet (vooruit, er zijn genoeg kleine bezuinigingen nog door te voeren wat betreft elektra/water en boodschappen, maar niet de bedragen die ik zou willen..)
Dus wat ga ik dan doen? Nou, omdat er ook enorm opgeruimd moet worden (wegens echt teveel zooi in huis, grotendeels van mij alleen nog maar) gooide ik wat dingen op marktplaats. Dat ging de laatste tijd best goed.
Toen ik gisteren een advertentie van marktplaats verwijderde, nadat het item opgehaald was, viel me op: er staan nog maar 2 advertenties op!
Dus tijd om nog een stapeltje spullen bij elkaar te rapen en wat foto's te maken. Wat advertenties erbij zetten weer. Want het ging wel heel goed met de advertenties die er stonden.  Dat zorgde voor het eerste beetje extra inkomen(zo'n €30 inmiddels uit marktplaats en rommelmarkt)

Wat ik daarnaast deed, was kijken of ik wat online werkzaamheden kon vinden, die te combineren zijn met Kaboutertje (wegens nog weinig ritme helaas, work in progress). Dat lukte, ook al moest ik een week of 3 wachten tot er daadwerkelijk iets te werken viel. Dus de afgelopen dagen werkte ik overal tussendoor aan wat dingen en verdiende daarmee ruim €20, wat volgende week woensdag op mijn rekening gaat verschijnen.

Ook klikte ik nog altijd via MoneyMiljonair (de rest heb ik even laten doen voorlopig) De uitbetaling komt ook ergens in mei denk ik. Het klikken gaat in bedragen niet zo snel, maar het kost me ook heel weinig tijd (daar waar ik ook de enquetes even links laat liggen)

Overigens gaat dat geld niet zomaar richting spaargeld. Ik heb nog wel wat uitgaves omtrent de moestuin te doen, die ik van dat geld wil doen (een opbergkist, dingen als tuingereedschap om daarin op te bergen bijvoorbeeld) Dus spaar ik al die kleine beetjes langzaamaan bij elkaar om te kunnen kopen wat ik nodig heb (wat in eerste instantie echt niet veel is gelukkig) Ik ga even op zoek naar mogelijkheden voor een mooie opbergkist....

2 opmerkingen:

  1. Succes, hopelijk lukt het om je inkomen in steeds grotere stappen te verhogen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik werk ook thuis. Dus ben ik wel nieuwsgierig wat je gevonden heeft, om thuis te doen. Misschien is het wel wat voor mij.

    Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen