zondag 24 maart 2013

eind maart met sneeuw :(

Omdat het inmiddels al eind maart is en het weer nog altijd niet meewerkt, (er ligt hier inmiddels weer zoveel sneeuw dat een sneeuwpop best een optie is) maak ik maar mijn eigen lente. Met het sparen voor april al grotendeels gedaan, heb ik mijn spaardoel gehaald. En gelijk maar bijgesteld. Want ik heb nog 2 maanden te gaan, voor ik mijn doel wilde behalen. Dus dan kan er meer gespaard worden. Het volgende doel is €2000. Nog maar €400 bij te sparen en dat moet gewoon gaan lukken. Ik heb inmiddels een klein beetje bijverdiend met wat online werkzaamheden en volgende week wordt er weer wat opgehaald dat ik via marktplaats verkocht. Toch weer kleine beetje erbij.
En zo sprokkel ik weer wat extra spaargeld bij elkaar. Uiteindelijk bereik ik heus wel weer mijn nieuwe doel.
Door het boodschappenbudget wat op te krikken, moet ik ook dat beter in de hand kunnen houden. Ik had het heel strak gepland. Wat prima had gekund hoor. Maar ik hou teveel van die extraatjes hier en daar. En dan past het dus niet. Dus plan ik maar iets meer in ervoor. Dan hoef ik er net iets minder op te letten en vooral niet steeds te constateren dat ik er toch overheen ga. Daarbij heb ik besloten dat de restjes boodschappengeld het beste in een potje kunnen, zodat ik er iets anders mee kan doen, wat ik ook graag wil (en uiteindelijk weer besparend is)

1 opmerking:

  1. Ik word ook helemaal gek van die spam zoals hierboven. Goed van je dat je doel gehaald is en nu op naar het volgende.

    BeantwoordenVerwijderen