maandag 4 maart 2013

groeien


Het lijkt dan eindelijk wat meer lente-achtig te worden. De zon schijnt weer lekker het huis in en de narcissen in het plantsoen groeien hard. De salademix op m'n tafeltje trouwens ook.
De dag begint best goed (als je het hectische begin even vergeet). Kaboutertje ligt lekker in bed te slapen, de zon schijnt, ik drink rustig een kopje thee en ik stuurde net het laatste restje naar mijn spaarrekening. Hierdoor komt de teller precies op €1000 te staan. En volgens mijn begroting ga ik het dus makkelijk halen voor eind mei. Eerder halen is overigens niet stoppen met sparen. Ik ga zo hard mogelijk sparen tot eind mei. Als mijn rekening ook mooi groeit, is het alleen maar mooi.
Qua boodschappen ziet het er ook goed uit. Op wat beleg na hoef ik niks te hebben zover ik weet. Het lijstje helpt goed.

1 opmerking: