woensdag 27 maart 2013

Online 'werken'

Joke vroeg wat ik dan gevonden had online.
Ik vond een tijdje terug al een online 'programma'. Clickworker heet het.
Er is lang niet altijd iets te doen. Ik had het geluk dat er net een hele stapel tekstjes geschreven moesten worden voor een bepaalde aanbiedingen website รก €2,20 per tekstje. Omdat het overal tussendoor ging/moest, heb ik er niet heel erg veel gedaan. Maar als je er echt de tijd voor heb, kun je er een redelijk aantal per uur tikken (ik tikte er eentje in 10 min ongeveer. Als je het langer doet, waarschijnlijk meer) De tekstjes moeten ook gecontroleerd worden, wat ook een 'werkje' kan zijn wat je dan kan doen.
Maar nu zijn de tekstjes weer op en kan er alleen via een partnerprogramma een beetje geklikt worden, voor een beetje extra. Dat loopt niet zo heel erg hard, maar het is net weer iets extra's.
Het is weer wachten op nieuwe tekstjes (en dan iets meer tijd ervoor nemen) Maar voorlopig is het toch weer een klein beetje extra.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen