maandag 11 maart 2013

Zou de lente alweer op zijn? Ik ben die kou nu toch echt wel beu. Maar we moeten het er nu eenmaal mee doen.
De plantjes op mijn tafeltje groeien gelukkig ook prima. Het is nog even wachten op de lavendel en puntpaprika, maar de rest staat al mooi boven de grond. Helaas is m'n rechterarm een beetje stuk en omspitten lukt niet zo erg. Maar dat komt wel goed. Een oplossing is er prima te vinden. Maar de plantjes doen het in ieder geval goed.

Ondertussen gewoon verdere pogingen doen om alles wat netter te krijgen. Wat gelukkig langzaam aan ook lukt. De tafels in de woonkamer blijven vindbaar sinds vorige weer, de was is goed bij te houden, er staat geen giga berg afwas meer (overigens niet door mij, maar wel fijn) en er gaan steeds wat dingen weg. Uiteindelijk win ik best wel. Zo nog even een bezem door het huis heen en dan ziet het er weer een beetje fatsoenlijk uit. Want die vloeren moeten best netjes blijven. Kaboutertje besloot al een tijdje geleden dat ze ging proberen te oefenen met kruipen. Wat eerst op een hilarisch rupsje leek, wat vooral geen steek verder kwam. Maar inmiddels gaat madam in een redelijk tempo achteruit (wat best zielig is. Als er iets voor je ligt, waar je net niet bij kan en je probeert heel hard dichterbij te komen. Maar het enige wat je bereikt is dat je er verder van vandaan gaat) Ook al ligt ze regelmatig in de box, het liefst ligt ze midden in de kamer op de grond. Het is er toch interessanter denk ik.


Wat me overigens vanmiddag ineens opviel: de teller met pageviews zegt dat er bijna 100.000 keer naar mijn blogje gekeken is. Waarschijnlijk ergens eind maart/begin april gaat de teller er overheen. Ik ga eens nadenken voor wat leuks...

1 opmerking: