woensdag 17 april 2013

De tijd gaat snel

En toen waren we ineens bijna 3 weken verder. Het gaat echt onnoemelijk hard hier.
Er viel de afgelopen tijd gewoon vrij weinig te bloggen vooral. Het is druk en chaotisch. Waar er eindelijk een ritme gevonden was, wordt het bijna gelijk teniet gedaan door een andere activiteit. Het gaat goed komen, daar ga ik gewoon van uit.
Het meest 'bijzondere' wat er de afgelopen weken gebeurt is, is dat Kaboutertje ineens heeft laten zien dat ze echt goed kan eten (hetzij dan wel een patroon van een beebje van 5 maanden qua eten en zijnde al bijna 7, maar goed. Het eet en we gaan de goede kant op), dat ze heus wel goed KAN slapen (ook al is het vaker niet dan wel) en dat ze ineens hier en daar wat door de kamer teigert.

Bijna niet te geloven dat dit frummeltje nu al deze frummel geworden is
Zitten is helemaal leuk en dat ze nu vooruit komt en zo kan pakken wat ze wil, is helemaal het einde voor haar. Ze laat onmiddellijk ook zien een echt meisje te zijn, want ze heeft het vooral voorzien op schoenen en tassen. En op het haar van d'r broer. Daar moet vooral aan getrokken worden.

Buitenom alle meisje en grote broer dingen, staat mijn geld er niet al te florissant bij. Ik zag net het enorme bedrag van wel €7,50 nog op mijn betaalrekening staan. Alle rekeningen betaald, grootste deel van de boodschappen in huis en nog wat cash geld in huis. Moet best lukken nog een dag of 5.
Helaas is mijn spaarrekening afgelopen tijd wat meer geplunderd dan ik eigenlijk wilde. De 'grote' rekening voor het nieuwe raam schreef ik zo even over (toen het wel weer ging) en haalde toch 56 minder van mijn spaarrekening af, dan dat de rekening groot was. Helaas was dat meer dan ik wilde. Maar goed. We doen er niks aan en het is wachten op de volgende grote rekening. Er staat gelukkig nog genoeg om die te gaan betalen. Dus gaan we gewoon verder waar we mee bezig waren en zoveel mogelijk sparen.

3 opmerkingen:

  1. Tijd vliegt! Houd het goed in de gaten, het gaat zooo snel met die kleintjes. Leuk, dat wel.

    BeantwoordenVerwijderen