maandag 13 mei 2013

Vakantie voorbij

Maandag alweer. En de vakantie weer voorbij. Alles gaat weer normaal. Iedereen is weer aan het werk of naar school. En waar ik gehoopt had op wat lekker weer, is het gewoon weer volop herfst geworden. We slaan dit jaar de zomer over geloof ik.

Maar met die zomer in het vooruitzicht (allicht de zomervakantie) ben ik toch maar weer eens aan het kijken hoe het staat met de budgetten. En dat is toch niet zo heel erg goed. Hoewel ik deze maand meer geld overhoud dan ik verwacht had, gaat dat vrijwel zeker in juni gelijk weer richting rekeningen (vrij grote rekeningen ook nog eens) Prima dat het geld er dus wel is, maar het voelt echt niet alsof er 'over' is.
Wel heb ik wat extraatjes in het vooruitzicht. Een vol zegelboekje, een uitbetaling van mijn online
'werk'pogrammaatje, een uitbetaling van MoneyMiljonair. Als het meezit, is dat gewoon 2 weken boodschappengeld bij elkaar. Dat blijft toch aanzienlijk goed voor mijn spaarrekening. Die zal niet schrikbarend leeg zijn op die manier, eind juni. Valt het toch allemaal nog wel mee.

1 opmerking:

  1. Zo, hopelijk vallen al die extraatjes mooi mee! Ik zit ook bijna weer op een uitbetaling van MoneyMiljonair, is toch altijd leuk!

    BeantwoordenVerwijderen