zondag 9 juni 2013

ik leef nog wel....

ik leef nog. Ik had alleen niks om over te bloggen. En lekker druk geweest met kinders, teveel geld uitgeven, pogen orde te scheppen, tuinwerkzaamheden en nog vanalles.
Inmiddels zijn we hier voorzien van een prachtig nieuw raam (metheul zuinig glas) en bijpassende deur. Nu moet alles nog afgesopt worden (en vogeltjes voorzien van pootjes.nog steeds)
Ons kaboutertje heeft besloten dat ze zich overal aan gaat optrekken (tafel, bank, box, broek van mamma) en ze is hard aan het oefenen met kruipen. Ondertussen teigert ze constant achter me aan.
Kleine Vent had afgelopen de ontzettende mazzel om gewoon 2 schoolreisjes in 1 week te hebben. En beide met mooi weer.
De eerste sla en ui uit de tuin zijn gegeten. En er gaat nog een berg geplant worden.
Er is een vakantie naar Frankrijk geboekt. Waar ik dus stiekem nogal wat voor moet regelen. Komt ook helemaal goed. Deze week ga ik een rijtje afspraken maken voor echt vanalles. Over 3 weken is gewoon alles rond en heb ik ook vakantie.
Geldtechnisch heb ik een mindere maand. Veel rekeningen. Had op allemaal gerekend, maar ik probeer mijn spaarrekening zo min mogelijk te plunderen. Een wat 'grotere' uitgave die ik verwacht had, kan ik nog even uitstellen.

1 opmerking:

  1. Teveel geld uitgeven, haha, ja daar kun jij niet over bloggen natuurlijk :-)

    Maar, welkom terug! En wat gaat dat hard, met kaboutertje...

    BeantwoordenVerwijderen