woensdag 31 juli 2013

rust......

Ik geef mezelf verplicht rust. Al tijden voelt het alsof ik mezelf aan het voorbij lopen ben. Ik ben het overzicht lang kwijt geweest. Het huis is een puinhoop, mijn hoofd net zo goed. En gezelliger word ik daar niet van.
Dus na 2 weken toch verplicht meer rust (niet koken, vrijwel geen rotzooi) en 900km afstand, ben ik er best wel uit.
Het bijhouden van de afwas gaat tot op heden prima, de wasberg krimpt gestaag en langzaamaan verschijnen er hier en daar weer plekken waar niks ligt.
En toch ben ik rustiger. Het lukt weer, ik heb in ieder geval 1 super lief kind ( okay, jongste is het vergeven, ze groeit zo hard, dat ze na 2 uur gewoon heel moe is)
Ik geef mezelf verplicht 1 slaapmoment rust. Dat is dan maar 45min tot 1,5 uur maximaal. Maar even rustig kunnen koken, eten of gewoon zitten is echt heel fijn.
En nu verplicht ik mezelf om op de bank uit te rusten, door Kaboutertje gewoon lekker op schoot te hebben liggen. Als ik dan zo lig, kijk ik wat nieuws, lees ik blogs, check m'n rekening of de betaling al aangekomen is. Of ik denk na over avondeten, lekkere taarten voor verjaardagen en wat ik nog meer wil maken. Maar natuurlijk wel alles binnen budget.
Want ook daar gaat het goed mee. Ik besloot bij thuiskomst gewoon netjes in budgetland terug te keren. Dus nu ben ik enorm lekker bezig daarmee. De eerste 2 weken zien er goed uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen