dinsdag 27 augustus 2013

Creatief september

De tijd gaat veel te snel. Voor ik het door heb is er al weer 2 of 3 weken voorbij.
En dat kan natuurlijk prima voorkomen. Maar het is niet dat ik geen idee├źn heb om hier te tikken.
Dus gooi ik in september elke dag maar eens wat creatiefs laten zien. Voornamelijk van anderen hoor. Ik heb al zoveel leuke dingen verzameld hiervoor. Ik heb er best zin in. Maar nog een paar dagen wachten.
Het wordt wel een gevarieerde maand hierdoor. Heel veel verschillende soorten knutsels/creatieven/maaksels. En het mooiste! Er komen er heel erg veel uit mijn buurt. Velen zonder website, maar wel met mooie maaksels.

Verder gaat het hier best okay. Het huis is in kleine beetjes wat leger aan het worden (ookal zie je het nog niet). Er is inmiddels al vanalles opgehaald en dus uit huis. De boodschappen vielen vorige week en deze week gewoon hartstikke binnen budget. De voorraad is weer wat aangevuld, waardoor ik het prima wel weer even kan uitzingen.
Kleine Vent is afgelopen week gewoon al 10 geworden. Het is echt al een echte kerel zo. Behalve dat hij best groot is, begon ik de zomer met een kind en ik eindig ineens met een prepuber (met alle drama's van dien, waar hij echt goed in is) Kaboutertje klimt ineens sinds een week overal bovenop. Ze staat al zelf en ze deed gewoon vanmorgen een stap mijn kant op zonder steun (maar dan wel weer op de bank, omdat het anders natuurlijk makkelijk is)
En buitenom alles, denk ik toch nu al aan die man met die lange witte baard. Ik wil toch wat meer originele dingen vinden en dat kost vaak net langer zoeken. Nu heb ik nog tijd zat.
En als iemand nog een tip heeft voor leuk en nuttig speelgoed voor ons Kaboutertje dat binnenkort alweer 1 wordt, hoor ik het graag (ik krijg al de kriebels als ik naar al die plastic piep/tingel dingen kijk bij de gemiddelde speelgoedwinkel)

2 opmerkingen:

  1. Kun je niet eens in een kringloopwinkel of op een rommelmarkt kijken? Daar vind je soms duur houten speelgoed,zonder beschadiging voor een spotprijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mocht je crea cadeau-ideeen voor mij zoeken... (hehe) check dan mn wishlist op Pinterest! Scheelt verzinnen. En geld. want dat is ook fijn.

    BeantwoordenVerwijderen