dinsdag 3 september 2013

Dag 3: Blij dat ik brei

Om maar even voort te borduren op het leuke schortenbont van gisteren, doen we vandaag deze sokken:
De sokken zijn dus gebreid in een schortenbont patroontje. (echt ik kan dus geen sokken breien, maar ik vind ze echt heel erg leuk)

Behalve een geweldig weblog waar echt bergen idee├źn op staan, heeft ze ook nog een winkel in het echt. Je kan zomaar ineens op bezoek gaan.
Ze verkoopt echt prachtige wol (regelmatig ook gewoon via haar weblog, maar het is echt de moeite waard om te gaan kijken, het is wel in Arnemuiden)
Het schortenbont van gisteren is ook bij haar in de winkel te koop.

2 opmerkingen:

  1. Zien er prachtig uit! Mijn breikunsten zijn nog niet zo ver ontwikkeld, maar wie weet kom ik daar ook nog ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt heel gaaf! Helaas ben ik geen brei-wonder.... rechtdoor gaat nog wel, maar echt vormen breien is te hoog gegrepen voor mij ;)

    BeantwoordenVerwijderen