maandag 11 november 2013

Moneymiljonair

Edje vroeg wat dan Money.Miljonair is.
Weer eens even een uitlegje.
Het is een klikprogramma, waarbij je mails krijgt (in je inbox of enkel op de site, vaak eigen keuze)
Per geklikte mail krijg je een klein bedragje bijgeschreven. Bij een vastgesteld bedrag (bij Money.miljonair is dat €12,50) kun je uitbetaling aanvragen. Vaak lijkt dat allemaal wat schimmige zaak, maar ik klik al jaren bij MoneyMiljonair en ik heb nog nooit problemen gehad met uitbetalingen.
Per mailtje krijg je bij Moneymiljonair 1000 parels. Wat dat precies was, weet ik niet meer precies. Volgens mij was dat €0,01. Is natuurlijk niet veel, maar even 2/3 minuten per dag en tegen december heb je er toch weer een redelijk aantal cadeautjes van.
Bij moneymiljonair kun je ook meedoen aan een bingo, gratis en voor niks. Je kunt daar ook weer parels winnen (dat gaat wel om redelijke bedragen vaak). Of wanneer je via allerlei webshops iets besteldt (via een linkje van MoneyMiljonair) krijg je daar ook weer parels voor. Tegenwoordig staan er ook kortingscodes op de website.
Ook wanneer mensen zich aanmelden via jouw linkje, krijg je daar een vergoeding voor.
Dus bij €12,50 kun je uitbetaling aanvragen. Het termijn hiervoor is 30 dagen. Maar ik krijg het meestal binnen een week al op mijn rekening bijgeschreven.
Voor nog meer informatie en om zelf een kijkje te nemen kun je klikken op de linkjes in het berichtje hierboven. 

6 opmerkingen:

  1. Ik heb laatst ook weer een uitbetaling gekregen van MM. Volgens mij staat 1000 parels gelijk aan €0,0125, met een miljoen heb je €12,50.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb de laatste tijd, zeker nu je zoveel verneemt over taps, afluisterpraktijken, doorverkopen van gegevens etc, wel vraagtekens bij de privacybescherming van die enquetes die MM ook aanbiedt. (Natuurlijk hebben ze daar een politiek correct verhaal over, dat is altijd zo). Daar ga ik voortaan w.s. niet meer aan meedoen. Dat gaat me dan wel parels schelen, maar dat moet dan maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dus je moet 100 links aanklikken om 1 euro te krijgen??? Meer dan 1200 voor een uitbetaling. Is dat niet heel veel gedoe voor zo weinig geld? En ik ben ook altijd een beetje bang voor dit soort dingen. Niks voor niks denk ik altijd. Wat is het addertje?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Moneymiljonair is inderdaad betrouwbaar. Ik ben ook al meerdere keren keurig uitbetaald.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Edje, het addertje, dat is dus dat je die mailtjes klikt, waar dus allemaal reclame van andere bedrijven in staat. Die bedrijven betalen dan voor de reclame.
    Heb inmiddels een leuk totaal bedrag uitbetaald gekregen.
    En inderdaad geen gouden bergen bij het mailklikken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prima bedrijf zonder gedoe, mijn man werkt er al jaren!!

    BeantwoordenVerwijderen