maandag 16 december 2013

End of the year already

Echt waar, ooit win ik het van de rotzooi in huis.
Omdat ik langzaam aan toch wel weer wil beginnen met het maken/afmaken/organiseren voor mijn lieve maar verwaarloosde Schaapje, moet er natuurlijk plek zijn. Maar dat is er al niet zoveel (nog altijd te weinig kasten en te veel spullen) Motivatie dit keer is een vrij grote bestelling die ik pasgeleden deed. Dat moet dus allemaal wel ergens gelegd worden, in afwachting van een maakmoment of dat het los verkocht is (jeeh! ook zelfmaak dingen straks in m'n shopje) Hoewel het pas ergens in februari of zelfs maart pas komt, vond ik het wel een mooi moment om gewoon te beginnen.
De vaste kast is inmiddels een groot stuk onder handen genomen en er is een stapel spul uitgekomen wat er niet meer terug in gaat (echt 2 bigshoppers vol..). De was lijkt ook eindelijk mee te werken (okay, het is het weer dat goed meewerkt door het zonnetje lekker te laten schijnen) En de afwas, die krijg ik ook nog wel weg deze week.
Ondertussen is het elke avond lekker op de bank hangen en ben ik eindelijk weer eens begonnen met iets te maken. Een paar lekker kleurige beenwarmers voor Kaboutertje liggen klaar om in elkaar gezet te worden. Dat is echt zo'n lekker snel en dankbaar werkje. Snel klaar en praktisch (draag Kaboutertje regelmatig op m'n rug in een drager en met dit weer is een extra laagje toch wel lekker)
Nu heeft ze straks 3 paar in 3 kleurstellingen (oma knutselde al 2 paar mooie)

Qua geld gaat het ook best goed. De planning voor 2014 is af en bleek veel rooskleuriger te zijn dan ik dacht. Toch ga ik hard werken om de spaarbedragen heftig op te krikken. Omdat het kan dus.
Weer druk met elke week een planning maken voor het eten, levert ook een aardige besparing op, als ik me er netjes aan ga houden. Het scheelt ook dat er in de vriezer lekker gezond eten ligt, wat ik zo in de pan kan gooien om lekker te stoven. Dat ga ik zeker vaker doen.

EN omdat het kan, een kleine fotospam, van zowaar ons allemaal op 1 foto. Dankzij zuslief, die de foto maakte. (en let op, 1 van de nieuwe bewoners :p)

1 opmerking:

  1. Leuke foto! Een lieve nieuwe bewoner zo te zien;)

    Groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen