maandag 13 januari 2014

2014....

Zo, na alle feestdrukte (hoewel het hier best rustig was) en alweer een nieuw jaar.
Waar voorgaande jaren heerlijk rustig en ontspannen begonnen, was het dit keer niet echt gezellig. Met 2 heerlijk irritante kindertjes waarna het ineens een weekje was van kots dweilen en eindeloos luiers wisselen (helaas begon ik zelf met ziek zijn). Nu is alles weer wat rustiger en beter. Wel voorzien van een blaasontsteking, dus bergen drinken en alsnog wat rustiger doen.
Maar daar waar voorgaande jaren prettig begonnen, werden ze naarmate het jaar vorderde steeds kleine beetjes minder (met echt hele *#@* periodes, om verschillende redenen).
Dit jaar doen we het dus gewoon anders.
Er gaat gewoon van alles gebeuren dit jaar. Ik heb een berg dingen die ik aan het doen ben/ga doen(vandaag de eerste stap gezet om iets terug te krijgen, wat ik graag wil).
Ik heb nog wel even wat bij te lezen zag ik alweer. Ik heb sinds half december ook vrijwel niks meer gelezen. Het is nog wat...
Maar net als alles hier, gaat het in kleine stukjes. Mijn nieuwe telefoon doet eindelijk helemaal wat ik wil, de volgende stap in een lang proces is gezet, ik heb voor de lol nog maar eens de belastingdienst gebeld en 2 potten thee gedronken. Van de belastingdienst ben ik het aan het 'winnen', na eindeloos gedoe over toeslagen. Maar het komt goed. Gelukkig klopt het voor dit jaar gewoon wel.

En omdat het gewoon kan, nog een gezellige quote vandaag:

1 opmerking: