zaterdag 25 januari 2014

Goed begin, halve werk idee

Omdat ik een toch wat valse start had, moet ik even wat meer opschieten met wat ik graag wil.
Dus speel ik een beetje voor kerstman en ging mijn oude bankje voor niks weg, 2 dozen met spullen uit mijn huis naar een goed ander huis en er staat nog een doos klaar om verstuurd te worden. Ook een shopper vol met babykleertjes krijgt binnenkort een nieuw goed huisje. Ruimt hier weer actief wat op en ik maak er andere mensen bij mee. Zo gaan we nog wel even door, want er is nog heel veel dat op zoek is naar een ander huisje.
Het eerste begin van 3 creatieve projecten is gemaakt, ik heb er nog wel 1000 in mijn hoofd. Maar eerst in huis even wat creatieve oplossingen bedenken. Er moeten wat planken aan de muur komen (hoe moet ik nog bedenken), kastjes opgehangen worden, papierwerk uitgezocht worden en nog wel van alles meer. Er moet een beetje plek gemaakt worden voor een bestelling die over ongeveer 3 weekjes binnenkomt. En gewoon plek in huis over het algemeen.
Ondertussen groeit mijn kropje sla rustig verder. Het is nu al een klein plantje aan het zijn. Gewoon zomaar voor niks wat extra sla. Heel grappig om vaker te proberen. Scheelt een klein beetje op mijn budget (natuurlijk gewoon zelf weer sla en dergelijke kweken helpt ook)


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen