maandag 20 januari 2014

No blue monday

Het zou vandaag Blue Monday moeten zijn. Maar behalve het wat mistroostige weer, vind ik er weinig blauw aan. Was 1 en 2 hangen te drogen, was nummer 3 in de machine. De betalingen die er nog lagen zijn gedaan. Ik werkte voor de lol de administratie en ik werkte al even.
Er moeten nog wat boodschappen gedaan worden, maar dat kan later wel. Nu eerst even op de bank, met m'n laptop wat blogjes lezen, thee drinken. Even rustig aan, maar wel nuttige dingen doen.
M'n lijf begint langzaam weer liever te zijn en wat mee te werken.
En dankzij de eindelijk goede berekening van de belastingdienst voor de toeslagen van 2013, kan ik eens actief gaan kijken naar een andere kast voor in de keuken. Als ze nu ook 2012 eens gaan afhandelen, kan die in de kamer ook gelijk mee. Maar dat zal nog wel even duren.
En omdat ik dus van plan ben, om bij elk blogje iets leuks/nuttigs/zinnigs/bijzonders te plakken, hierbij deze fantastische vogeltjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen