maandag 3 februari 2014

Met lekker af en toe maar een berichtje hier (want echt, bloggen met een draakje van Kabouter in huis valt echt niet mee) gaat het toch langzaam weer wat beter.
Ik heb het idee dat alles weer eindelijk eens de goede kant op gaat en dat ik het in mini beetjes aan het winnen ben. Zo bedacht ik een mogelijke optie voor de keuken (waarbij een grotere koelkast EN een oven passen, met meer werkruimte erbij) al was het om half 5 snachts. Bedacht ik een mogelijk handige werkplek voor in huis, zonder nog meer ruimte in de kamer kwijt te zijn. Er is zowaar plek voor mijn naaimachine op tafel, waardoor ik straks even een paar verbreders maak voor mijn lieve SSC drager, waardoor het gebeuren weer ergonomisch voor Kabouter wordt. Er zijn dagen dat ze er bijna in lijkt te wonen namelijk. Met onze draagdoek zijn we nog aan het oefenen met rugdragen.

Straks eens even een paar uurtjes werken en dan weer 'hard' aan de slag om eens alles te poetsen in huis (ik win wel, keuken is weer bijna schimmelvrij. Dat doet het namelijk in de herfst, dankzij een heerlijk bijna waterdoorlatend keukenraam. En het washokje is next) Maar daarna kruip ik op de bank om te verder te haken, want ik ga eens wat beter op mezelf passen dit jaar.



1 opmerking:

  1. Goed voornemen, je hebt maar één jij! En ook lekker bezig met plannen, zo te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen