zondag 23 februari 2014

zondag

Vandaag is echt zondag. Dat om half 8 iedereen al uit bed is. Dat ik kwart over 9 al gedoucht was, de kabouter al gebadderd, was nummer 2 aanstaat en ik eindelijk de lage keukenkastjes weer tevoorschijn getoverd heb (die nogal verstopt worden onder alles wat in de keuken uit de weg moet.) Dat ik maar weer de eettafel opruimde, Kleine Vent weer leuke bouwsels maakt van lego, Kabouter lief ging slapen. Helaas bleef ze niet slapen en was na 45min alweer wakker (door tand/kies/groei ofzo) en nu lekker bij mamma ligt te slapen.
Dat ik bij alle 85(!) Rondjes die ik haakte, net 1 stukje tekort heb om er vierkantjes van te maken. Dus moet ik er maar een.rondje bij doen, maal 85. Maar het is zondag, dus koken hoef ik ook niet.
De zon schijnt, dus de kachel kan straks al weer uit. Ik verwacht in juni een gezellige eindafrekening.

Helaas verloopt zondag lang niet altijd zo. Maar vandaag gewoon even wel...

3 opmerkingen: