dinsdag 18 maart 2014

Iets te enthousiast

Je kan ook te enthousiast opruimen....
Ik ruimde dus mijn laptop nogal rigoreus op. Iets te bleek vanmorgen.
Ik wilde even snel iets aanpassen in mijn excelbestandje met inkomsten en uitgaves. Hmm, niet te openen. Ook weggegooid dus. Enorm stom van mezelf.
Dus ben ik nu al de halve dag bezig met een nieuwe maken. Voordeel is wel, dat alles netjes op een logische volgorde staat nu. Maar beetje jammer van de tijd.
Dat maakt een beetje een deuk in de planning voor opruimen en bakken. Maar goed. Ik doe er niks aan en zal het gewoon echt moeten doen. Anders ben ik echt het overzicht kwijt.
Gelijk wel een goed moment om eens echt serieus te kijken of het niet minder kan. En natuurlijk kan dat. Maar dat zijn vooral boodschappen. En dat is nog een work in progress.

En ondertussen zit mijn hoofd vol met idee├źn, mogelijkheden en opties. Echt niet praktisch. Dus maak ik er maar gewoon ook een schema'tje van. Een berg studiewerk de komende tijd....

2 opmerkingen:

  1. Hoe irritant is dat, als je te enthousiast hebt opgeruimd, en dan nog wel je laptop... Geen recente backup?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geeft niet heel erg. De meeste dingen zitten in mn hoofd.

      Verwijderen